Filters Sort

NoviCloud to elektroniczny system zarządzania sprzedażą stworzony przez firmę Novitus i dedykowany do kasy fiskalnej Novitus Next. Jest to usługa "chmurowa" tzn, dostępna z każdego miejsca na świecie, po zalogowaniu się do systemu poprzez przeglądarkę internetową. Zapewnia to prostotę oraz elastyczność w prowadzeniu biznesu. System zapewnia bardzo łatwą rozbudowę o kolejne urządzenia, bez górnego limitu urządzeń pracujących w systemie. NoviCloud w okrojonej wersji dostępny jest dla wszystkich użytkowników kas fiskalnych Novitus Next.

Oprogramowanie mikroSubiekt to podstawowy, bardzo prosty system służący do ewidencjonowania sprzedaży. Został stworzony z myślą o pracy w małych firmach-handlowo-usługowych, które to nie wymagają posiadania oprogramowania magazynowego. Intuicyjny interfejs pozwoli na użytkowanie programu przez osoby, które nigdy wcześniej nie korzystały z tego typu oprogramowania.

FIS System Handlowo-Magazynowy to narzędzie, którego głównym zadaniem jest zarządzanie sprzedażą oraz magazynem w sklepach detalicznych, punktach gastronomicznych oraz firmach handlowo-usługowych. Proste oraz funkcjonalne narzędzie ewidencjonuje dokumenty zakupu, kontroluje stany magazynowe oraz pomaga estymować przyszłe zamówienia. Program ten może pracować samodzielnie albo przy współpracy z innymi programami z serii FIS.

FIS-POS Bistro to system do obsługi punktów gastronomicznych. Intuicyjna obsługa oraz wielofunkcyjność systemu to cechy rozpoznawcze producenta tego oprogramowania, firmy Flashcom. Program znajdzie zastosowanie w dużych placówkach gastronomicznych jak i małych kawiarenkach czy restauracjach. Graficzny interfejs sprawia, że najłatwiej obsługuje się go za pomocą dotyku, lecz można również za pomocą myszy komputerowej. Skontaktuj się z nami a otrzymasz 30-dniową wersję testową.

System sprzedażowy iXpos jest nowoczesnym rozwiązaniem sprzedażowo-magazynowym dedykowanym do sklepów detalicznych. Oprogramowanie to składa się z dwóch, bazowych elementów - modułu sprzedażowego (POS) oraz modułu administracyjnego (back-office). Cechami wyróżniającymi ten system od innych dostępnych rozwiązań na rynku są: skalowalność rozwiązania (łatwość rozbudowy o kolejne stanowiska, sklepy, magazynu), prostota obsługi systemu sprzedażowego, możliwość pracy bez podłączenia do internetu.