System zarządzania sprzedażą on-line
NoviCloud został stworzony przez firmę Novitus i dedykowany do kasy fiskalnej Novitus Next. To oprogramowanie on-line dostępne jest z każdego miejsca na świecie, gdzie masz dostęp do przeglądarki internetowej. Wraz z zakupem modelu Next otrzymujesz bezpłatny dostęp do archiwizacji paragonów oraz dostęp do raportów dobowych drukowanych na kasie fiskalnej. Wszystkie funkcjonalności poniżej są już płatne na zasadzie subskrypcji.
Bezproblemowa rozbudowa systemu NoviCloud
Skalowalność (tzn. łatwość rozbudowy) systemu NoviCloud jest dziecinnie prosta. Obojętnie czy nowa kasa Novitus Next będzie pracowała w tym samym miejscu, czy na drugim końcu świata, ważne jest aby była podłączona do internetu. Następnie na samym urządzeniu logujemy się na nasze konto NoviCloud i pobieramy wszystkie dane (asortyment towarowy, stawki VAT, etc.) na nowo zarejestrowane urządzenie. Istnieje również możliwość pobrania tylko pewnych fragmentów danych, wspólnych do wszystkich punktów. W tym filmie pokażemy Ci jak podłączyć nowe urządzenie do systemu sprzedaży.
Zarządzanie bazą towarową
Wszystkimi produktami zarządzamy z jednego miejsca z poziomu przeglądarki internetowej. Taka funkcjonalność to elastyczność w prowadzeniu biznesu, gdyż wystarczy mieć dostęp do panelu administracyjnego. Dodanie kolejnych produktów, asortymentów czy usług jest bardzo proste. Po zdefiniowaniu wszystkich parametrów danego produktu lub usługi za jednym kliknięciem przypiszesz ten asortyment do danej kasy. Dzięki temu możesz zarządzać różnymi sklepami (z różnym asortymentem) z jednego miejsca!
Faktury VAT dla kontrahentów
Możliwość budowania bazy kontrahentów pozwala na wprowadzenie danych klienta do systemu za pomocą synchronizacji z bazą GUS. W praktyce oznacza to tyle, że wystarczy posiadać numer NIP klienta, a pozostałe dane zostaną pobrane z bazy ministerstwa. Dzięki automatycznej synchronizacji z Novitus Next, już po chwili można wystawić fakturę VAT wprost z kasy fiskalnej.
Analizowanie wyników
Moduł analiz pozwala na zestawienie wszystkich interesujących nas wyników w jednym miejscu. Taka funkcjonalność pozwala nam na pracę z danymi oraz daje możliwość podejmowania decyzji biznesowych. Takie dane to również podstawa do rozliczania oraz do weryfikowania pracowników, gdyż każda informacja dotycząca sprzedaży (czas, data, forma płatności, etc.) zapisywana jest w systemie.
Krzysztof –
Dobre oprogramowanie w chmurze ! 🙂